Hodnocení obchodu
T
Tomas
Moc pekne. Diky vam
JK
Jan Kopecky
Objednal jsem si policky, jsou pekne. Ale dodaci doba tragedie. Pokud je v objednavce napsano, ze zbozi dojde za 1-2 mesice, tak s tim nepocitejte. Cekal jsem pres mesice. Na dve prkynka s hacky. Vedet mi samozrejme nikdo nedal, musel jsem se doptavat...
DH
Dominik Herka
(Administrátor)
Hezký den, Jane. Děkujeme za zprávu a máme radost že se Vám polička líbí, ale nerozumím Vašemu rozhořčení. Vaše objednávka zaplacena 21.1.2021 s doručením únor - březen 2021. Doručeno 23.3.2021. O doručení v tomto termínu jste předem věděl. Z naší strany je tak vše dodrženo. Informace zasíláme při objednání - (zahájení výroby a dokončení výroby, předem píšeme jen v případě že je objednávka se zpožděním, což se stát můžeme skrze naše kapacity). Informace tak došla po jednom měsíci. Výroba v konfiguraci u nás trvá déle, o tom ale vždy informujeme na eshopu. Pokud nám chcete zanechat konkrétní zprávu pro zlepšení naších služeb a popsat tak co by za Vás mělo být lepší, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na info@wuders.cz. Děkujeme a přejeme pěkný víkend. S pozdravem Dominik Herka.
N
Natálie
T
tomáš
JS
Jitka Straková
Moc pekny nabytek. Pevná konstrukce. Dokonale drevo. Jedním slovem nádhera. Dureceni v cas. Děkujeme
L
Lukáš
Jsem spokojený, doručení dle termínu. Kvalita 5* Diky kluci
JV
Jiri Vlcek
Dobrý den, dvě objednávky 17/1 s doručením únor - březen a stále na jednu čekám. Dne 21.1 e-mail, že zadáno do výroby, od té doby ticho. Chápu, že toho asi máte hodně ale čekal bych alespoň nějakou informaci o dodání. Včera jsem obdržel jednu z objednávek a bohužel budu reklamovat. takze za mě : Komunikace = minimální spíš žádná, Kvalita zpracování = no za posledních několik let první výrobek který reklamuji, Doprava = asi nemá ani cenu zmiňovat že dražší těžko budete hledat
JH
Jan Herka
(Administrátor)
Hezký den, Jiří. děkujme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojený. Doručení Vaší objednávky, je rozděleno na dva dopravce, druhý kus z objednávky zasíláme dnes nebo zítra. Emaily, které zákazníkům zasíláme se řídí systémem, vždy to jsou aktuální informace (přijetí objednávky, platba, zahájí výroby, expedice, vyřízení atd..) Prosíme o zaslání reklamace a také nám napište co by jsme měli udělat v komunikaci lépe. Prosím vše zašlete na naší zákaznickou péči: info@wuders.czi. Budeme se Vám rádi věnovat. Děkuji s pozdravem Jan Herka
VK
Veronika Krnínská
S jídelním stolem jsme byli naprosto spokojeni, proto jsme se rozhodli dovybavit si obývák i konferenčním stolkem, poličkami a stolem pod tv.
Kvalitní a hlavně krásně zpracovaný nábytek, na který jsme sice čekali (na stránkách to ale Wuders má uvedené), ale rozhodně se to vyplatilo.
Rychlá a příjemná komunikace ze strany zákaznického servisu.
RP
Romana Přidalová
Všechno klaplo perfektně. Objednala jsem omylem bílé nohy ke stolu - vše vyřešeno během dvou dnů. Stůl je překrásný, židle velmi pohodlné.
P
Pavel
Poličky jsou hezké, ale čekat na zboží skoro tři měsíce je moc. Další nábytek si raději udělám sám.
ZV
Zdenek Vozníček
Kvalita poliček výborná. Perfektně zabaleno.
JJ
Jana Jarošová
M
Miroslav
Vše v pořádku. Krásné zpracování.
ZV
Zuzana Vinklerová
Dobrý den, stále čekám - objednáno 28/12 s doručením únor - březen. 14/1 e-mail, že zadáno do výroby, pak info, že dorazí během února. Chápu, že je covid, ale 1/4 roku je přesto celkem dlouhá doba. Jsem zvědavá, zda objednávka do avizovaného března skutečně dorazí....
DH
Dominik Herka
(Administrátor)
Hezký den, Zuzano. Omlouváme se za zdržení. Skrze větší objem se nám některé kusy nábytku ve výrobě opozdili. Věřte, že zpoždění nebylo úmyslné, snažíme se nábytek vyrobit co nejdříve. Nechceme ale slevovat se svých nároku, u ruční práce to tak může trvat o něco déle. Je pro nás prioritou, aby byl nábytek v té nejlepší kvalitě. O stavu Vás budeme informovat. Děkuji za pochopení a trpělivost. S pozdravem Dominik
H
Helena
TM
Tomáš Medo
Dobrý den,mám objednaný regál bylo mě
Slibeno ze dodávka dorazí do konce února a nejpozději do poloviny března což se bohužel nestalo.
Komunikace z vaší strany žádná jsem s toho poněkud nervózní, chápu že se může cokoliv přihodit ale čekal bych nějaké informace už z důvodu že mám vše zaplaceno a tudíž jsem očekával aspon omluvu nebo aspoň vysvětlení. Děkuji za zpětnou vazbu
JH
Jan Herka
(Administrátor)
Hezký den, Tomáši, kontroloval jsem stav Vaší objednávky, kterou jste u nás provedl 17.1.2021 s termínem doručení v průběhu února - března 2021, což bude s naší strany dodrženo. Jenom ne v únoru :) Výrobní plán se nám může i víckrát změnit. Pochopte, že je výroba skrze poptávku a naše kapacity delší, proto může dojit i k prodloužení dodání. Vše ale děláme tak, aby byl nábytek od Wuders poctivě a ručně vyrobený a to nám nějaký čas zabere. Děkujeme za pochopení, brzy očekávejte informace o doručení. Věřím, že budete s regálem Eiffel spokojený. S pozdravem Jan Herka
R
Roman
Dobrý den , kvalita nábytku velmi dobrá.
Máme od vás už čtvrtý kousek a vše výborné! Akorát mě mrzi drahá doprava! Nepřemýšlelite o změně dopravních podmínek hlavne cenových.Dik za info ! R.
JH
Jan Herka
(Administrátor)
Hezký den, Romane, jsme moc rádi, že jste si kvalitní nábytek od Wuders oblíbili. Děkujeme za podporu. Doprava je bohužel dražší, a to skrze rozměry a váhy produktů, které je o dost těžší, než je u nábytku zvykem. Dopravce již máme u některých produktů nové a vždy se snažíme o to aby byl nábytek doručen bez poškození, bohužel Vám, ale nemůžu potvrdit zda dojde k nižším cenám dopravy, spíše nabídce nadstandardních služeb, jako je výnos. S pozdravem Jan Herka
P
Petra
Super kvalita, ještě přikoupíme.
N
Noel
Naprosto skvělý zákaznický servis. Musím říct, že je to moje nejlepší zákaznická zkušenost po dlouhé době. Opravdu mi dělá radost si z takového obchodu koupit nádherný kus nábytku.